London

Po novem bom zgleda približno enkrat letno službeno potoval po svetu. Lani sem imel neke opravke na Švedskem, letos sem se šel pa za cel teden izobraževat v London! 😮

To mora človek videt, da verjame. Šele ko to doživiš, se res zaveš, v kakšni balkansko kmetavzlarski vukojebini pravzaprav živimo. V tej naši deželici s prečudovito naravo in zjebano zagovedenim folkom.

Saj ne, da bi kar takoj šel živet tja gor ali kaj, verjetno bi se itak hitro naveličal (še prej bi pa zmanjkalo denarja), ampak ko se na kupu zbere deset milijonov ljudi z vseh koncev sveta in vse bogastvo imperija, potem ima človek res kaj za videti. In kar je še najbolj nedoumljivo za enega povprečnega podalpskega balkanca, večina najbolj impresivne arhitekture in infrastrukture je bilo zgrajene v zadnjih dvajset, trideset letih. In še kar na vsakem koraku gradijo megaprojekte. 😮

No, da ne dolgovezim, gor sem bil cel teden, večere sem imel fraj, pa še eno celo soboto, tako da mi je nekaj tega uspelo tudi pofotkat.

P.S.: Če se komu lušta gledat fotke, jih je tukajle še ene miljavžnt.

Povej, kaj te muči

