Lisca po moško

Vsako leto grem za novo leto na en konkreten pohod na Lisco. Če je le možno, celo pot iz Sevnice in nazaj. No, lani sem zadevo izpustil, letos pa smo šli trije na manjši sprehod od najvišjega možnega parkirišča, kar je bilo vse skupaj nič. Hodili smo dobre pol ure in potem vsaj eno uro, če ne še več, na mrazu čakali, da se prikaže prvo letošnje sonce. Nič od nič.

kolazZa kompenzacijo sem potem pred kakim mesecem opravil en tak pohod, kot se spodobi. Iz Zidanega mosta čez Veliko Kozje in Lovrenc do Lisce, potem pa dol do Cerja. Od tam sem se sicer pustil peljati, ampak bi šel komot tudi do Sevnice. No, to sem pustil za naslednjič.

Ne bi dolgovezil, tako da samo na kratko: bilo je zajebano. Tako se po mojem nisem namatral še nikoli. In to samo zaradi snega. Gor do Kozja je še šlo (čeprav tudi ni bil ravno sprehod), najtežji del je bil čez Lovrenc do uhojene poti na Lisco. Kakih 25cm južnega snega in nihče ni šel pred mano. Kot bi brodil po marmeladi.

Je pa bilo fajn.

Povej, kaj te muči

