2016 pod črto

Vem, en mesec traja, da se spravim spisat en kratek povzetek, ampak kakorkoli že.

V glavnem zadnji dan leta smo potem na hitro šli še na res zadnji zadnji sprehod na Grmado, tako da se je na koncu digitalnih štempljev nabralo vendarle 65 in ne 64. Za konec leta nas je bila enkrat za spremembo cela banda, vreme je bilo super in na sploh bi bilo fajn, če ne bi bili tamali tečni kot driska. Eh ja.

grmada65No, kar se tiče tistega povzetka leta. Leto 2016 si bom torej zapomnil po naslednjih faktih (v naključnem vrstnem redu):

  1. Prvič v življenju sem bil na Triglavu. Ni bila ravno lahka tura, ampak je šlo bolj gladko, kot sem pričakoval. Še posebej fajn se mi zdi, da smo šli v enem kosu, ponoči gor, zjutraj na vrhu in isti dan nazaj. Letos gremo ziher spet, pa še na kak drug vsaj na pol primerljiv hrib.
  2. Enkrat sem se kar konkretno potolkel, ko morje ni bilo dovolj globoko, skale pa pretrde. Na koncu mi ni bilo nič tako zelo hudega in drugih dolgoročnih posledic kot nekaj brazgotin ni, ampak nekaj centimetrov je manjkalo, pa imam občutek, da bi šel v večna lovšišča, ali bolj verjetno še kaj hujšega.
  3. Ozdravel sem. Se pravi imunski sistem se mi je popravil. Prejšnjih nekaj let sem na vsaka dva do tri mesece po teden ali dva odležal na bolniški, ko se je vsako navadno praskanje po grlu slej kot prej razvilo v razne bronhitise, angine in pljučnice, leta 2016 pa… nič. Na začetku leta sem sicer še bil nekaj malenkost prehlajen (ravno toliko, da sem prvič po dolgem času izpustil svoj tradicionalni novoletni pohod), potem pa sem odkril eno zadevo, ki se ji reče Imunoglukan (ali nekaj takega) in potem sem bil celo leto bolj kot ne zdrav. Ironično sem se letos na začetku spet nekaj malega prehladil, ampak tudi ni bilo nič hujšega.
  4. V rahli povezavi s 3. točko, pa se pomladanske alergije niso nič izboljšale. Kvečjemu gre vsako leto na slabše.
  5. Še ena zdravstvena. En dan me je tako vsekalo v križu, da se kaka dva tedna nisem mogel zravnati in normalno hoditi. In kar je najhuje, vsi so bili šokirani (vključno z dohtarco), da se mi je pri šestintridesetih to zgodilo prvič in da nisem niti vedel, da kaj takega sploh obstaja. Menda se ne da kaj dosti pomagati in da naj se kar navadim, češ da se bo še velikokrat ponovilo.
  6. Otroka smo uspešno spravili v prvi razred. Bravo naši!

Torej če povzamem povzetek, leto 2016 bo šlo v spomin v glavnem po zdravstvenih težavah in poškodbah. Se pravi, da sem zdaj tudi uradno star.

2 thoughts on “2016 pod črto

  1. Za hrbet poskusi s kakšnim fizioterapevtom, ki ve kaj dela, dobiš ga ponavadi preko vez (en pozna enga dohtarja, ki ti potem svetuje tega in tega, seveda je zadeva samoplačniška). Zategnjene mišice in podobna jajca. V glavnem gre za to, da jih odtegneš in sprostiš preden ti uničijo kosti, kar tisto je pa potem nepovratno. Poznam primere, ki jim pomaga, tudi mene je en tak fizioterapevt pred 15-20 leti poštimal, ko sem pretiraval s športom. Od tedaj dalje se pazim in je vse OK, kljub 40+ 😉 .

  2. Ja, verjetno bo res treba. Ampak vidiš, meni dohtarca ni niti omenila kakega fiozoterapevta, samo neka splošna navodila za nekakšne vaje sem dobil. Ki jih seveda nisem niti enkrat delal. 😛

Povej, kaj te muči

