Še zadnji sprehod

Plan je bil, da spotoma odkljukam še eno Grmado, ampak sem se že na prvih petnajstih kilometrih zamudil toliko časa, da se mi potem ni več dalo. Pa ne vem, če se nisem enkrat vmes še malo prehladil. No, prehladil sem se verjetno že par dni prej (bolana je cela bajta, pa sem očitno nekaj pobral), ampak taki zimski pohodi prav gotovo ne morejo pomagati, pa čeprav je sonce in deset stopinj nad nulo. Kakorkoli že, to je zgleda to za letos, za drugo leto si bo treba nekaj drugega izmislit.

One thought on “Še zadnji sprehod

  1. lp
    ne vem če boš to sploh prebral in kaj odgovoril. Videl pa sem da imaš tudi Kiev 4 s katerim fotografiraš.
    Sam sem nabavil Kiev 4A pa mi je nekaj zaštekal. Sicer kot da ga napnem, vendar ne škljocne ko pritisnem na petelina in ne odpre zavesice. Pravzaprav se je to zgodilo ko sem hotel vstaviti film. Pred tem pa je še povsem OK delal. Morda veš kam bi ga dal popraviti, pa da so vsaj približno zanesljivi. Ali če pravzaprav lahko naredim kaj drugega, ker zavesica je videti čisto intaktna. Pravzaprav znotraj je videti kot nov. Lahko me pokliče tudi na 041829845.
    Pa še naprej delaj tako dobre fotke 🙂

Povej, kaj te muči

