Grmada 49

Tokrat sem šel bolj počasi, ker ni bilo nobenega, da bi me preganjal, po poti nazaj sem pa nepričakovano nabral kaki dve kili kostanja. Do danes smo ga že vsega spekli in pojedli, za kako pest ga je pa Zarja odnesla v šolo. Zadnjič so imeli pohod na Kremen in kostanjev piknik.

Mimogrede, tale prvi razred mi je kar v všeč. V dobrem mesecu sta bili točno dve domači nalogi (in še to obakrat simbolično), zvezkov ne nosijo domov (razen čez vikend, samo zato, da lahko starši pofirbcajo, kaj so otroci čez teden delali v šoli), po drugi strani so imeli pa že štiri posebne dneve (športni, kulturni itd). Fajn in na izi.

Fotke so tokrat z Minolto MD W.Rokkor 35mm/1.8. Dodajam še par random fotk, narejenih z njim, ker je fajn in ga zadnje čase pač nosim okrog, posebnega posta se mi pa ne da pisat. Prva je z enega rojstnega dneva (edina, na kateri niso sosedovi otroci), druga je z nesojene Grmade št. 50, ko se je tako ulilo, da sem na pol poti raje obrnil, ostale so pa kar tako.

Povej, kaj te muči

