Grmada 48

Na številki 47 me je pral dež, kot že dolgo ne. Pravzaprav kot še nikoli. Moker kot miš. 😐

Sem pa zato lahko užival v najbolj fantastičnem sončnem zahodu, kar si ga je mogoče zamisliti. Če ne bi videl, ne bi verjel, da take barve sploh obstajajo. Brez fotk, ker mi je zmanjkalo baterije. 😐

Na številki 48 je bilo vreme bolj povprečno. Šibal sem pa nadpovprečno hitro. Od doma do gor sem rabil dobrih 37 minut, kar je verjetno blizu mojega najhitrejšega čas. No, malo pod vrhom me je pa tako za mimogrede prehitela ženska, ki ima zdaj, ko tole pišem, letos že 336 vzponov na svojem računu, 48 jih je imela pa že januarja ali februarja. Toliko o tem. 😐

Po poti nazaj sem pa fotkal. Tokrat spet s tisto plesnivo petdesetko. 🙂

2 thoughts on “Grmada 48

  1. Ženske so hudič. Z Zalarjem naju je pred leti na Kočno prehitela ženska, da nisva niti dojela kdaj je šla mimo. Pa sva bila kukr polna kondicije.

  2. Ta je bila zapovrh še tam nekje čez 50. Je pa res, da je imela ene pol toliko kil kot jaz. Zraven je imela še mlajšo kolegico, ki je bila toliko usekana, da je v največjo strmino celo tekla. To pa niti smešno ni več. 😛 😛

Povej, kaj te muči

