Lo-fi eksperiment

Pred kakim letom sem se domislil nekakšnega eksperimenta. Na šrot fotoaparat (Praktica MTL50) sem nataknil najbolj šrot objektiv, kar sem jih našel (Beroflex 25mm/3.5, čisto zanič optika) in vanj vtaknil črnobel film (sicer nisem imel pri roki nobenega šrot filma, vzel sem Kodak Tmax 100). Ideja je bila, da na vsake toliko škljocnem random slikico ali dve, kadarkoli bi se pač spomnil, in po nekaj mesecih bi se nabralo za cel film bolj ali manj brezveznih posnetkov ultra švoh kvalitete, iz katerih bi se pa mogoče dalo narediti kaj zanimivega. No, na koncu se je par mesecev razvleklo v celo leto, končni rezultat pa ne ustrezna ravno moji originalni viziji, ampak tak pač mamo. Nisem zadovoljen, ampak še vedno mislim, da ni švoh ideja, mogoče rabim samo malo drugače pristopit, recimo s kakim manjšim fotičem, ki ga bom imel vedno s sabo. Recimo Smena, ki bo vedno v torbici in naredim z njo vsak dan en posnetek. Ja, točno tako, to bo naslednji projekt! En mesec in en teden s Smeno, ena fotka na dan.

Povej, kaj te muči

