Trikratni test opreme

Zadnje čase sem spet čisto zanemaril film. Zadnjega sem poslikal že pred več kot četrt leta, ga razvil, potem pa ga mesece nisem niti poskeniral. No, zadnjič sem se pa vendarle spravil k stvari. Poslikal sem še eno novo rolico, dokončal drugo, ki je bila v enem aparatu že skoraj celo leto in na koncu vse tri filme digitaliziral.

Današnji zapis je o tej najnovejši rolici. V bistvu gre za trojni test opreme. Preizkusil sem (za mene) novo Minolto XD7, ki je do zdaj ležala v omari, ne da bi videla film od blizu, pa objektiv Carl Zeiss Jena Flektogon 20mm/2.8, s katerim tudi še nisem slikal na film, in kot tretje, še film Agfa APX 400, ki sem ga zadnjič slučajno našel v Müllerju. Neverjetno, imajo vse vrste filmov, ČB negativ, barvni negativ in barvni pozitiv. Sicer je izbira praktično nikakršna (po en film vsake vrste) in samo mali format, ampak nekaj je pa le.

Ko rečem testiranje, v resnici to sploh ni nobeno testiranje, ampak samo izgovor za naključno škljocanje brez smisla in ideje, kar tako v tri dni. Vseeno, neke zaključke lahko potegnem. XD7 je lušten aparat, s katerim je fajn slikat. Edina slabost je, da je bolj kot ne odvisen od baterije.

Agfa APX 400 je lep film, v Rodinalu (Adonalu) izpade precej retro. Dokaj veliko zrno, kontrast je bolj na spodnji strani. V prihodnje ga bom uporabljal raje kot ASA200 ali celo ASA100.

Kar se pa objektiva tiče, pa tako. Ko sem ga dobil, je bil močno decentriran. Popravil sem ga, kolikor sem lahko in na crop digitalu je ok. Na filmu je proti robovom in še posebej v vogalih opazno neoster, in to tudi pri f/11. Ne vem pa, če je to za ta model normalno ali ne. Čisto možno, da je in da kaj več od njega niti ni za pričakovati. V centru je pa oster že pri odprti zaslonki.

Kakorkoli že, evo nekaj primerov s prve polovice role. Mislim, da sem tole poslikal na dveh obiskih Grmade (številka 30 in 31, če so moji zapiski točni), ena je bila peš, ena pa z biciklom.

Aja, Flektogon na Minolti? Dobil sem še adapter iz M42 na Minolta SR mount. Dela dobro, čvrsto zagrabi in neskončnost je v piko. Zdaj lahko vse taboljše leče uporabljam na taboljših aparatih!

Povej, kaj te muči

