Kum

Vzpon na Kum je tokrat služil kot trening in preverjanje (nove) opreme in kondicije pred večjimi izzivi. Kondicija je vzdržala in bo vzdržala verjetno tudi kaj hujšega, kar se opreme tiče, pa uspeh ni bil stoodstoten.

Imam nov rukzak (42 litrski od Deuterja), trilitrski meh za vodo, naglavno lučko, palice (no, te so stare, ampak jih do zdaj nisem uporabljal) in čevlje (od Alpine, niso bili poceni). Rukzak je fajn, meh tudi (ampak se je izkazalo, da sem čisto premalo spil, ker tako počasi cuzaš), palice so prav tako prišle prav, lučke pa ni šlo preizkusit. Čeprav sva štartala že okoli petih, je junija takrat že praktično svetlo zunaj.

Edini problem so bili čevlji. Zgledajo kvalitetni, na nivoju, imam pravo številko in zraven primerne nogavice. Ampak so me vseeno obtiščali. Ne ožulili, ampak obtiščali. In to na vrhu nad gležnjem, kjer je en del roba trd brez oblazinjenja. Mogoče sem si jih narobe nastavil in zavezal ali kaj, to bom moral še nagruntat, ampak do nadaljnjega bodo očitno v uporabi še stari škornji.

Škratova dolina je naravnost grozna. Strma, ozka, globoka, zaraščena kot najgostejša džungla, pa zatohla, vlažna, vroča in soparna, in to ne glede na vreme drugod. Tokrat je bilo ravno prejšnji dan še neurje in močno deževje, tako da je bilo vse skupaj še toliko hujše. Ampak je pa tudi lepa, zgornji del je pa tudi za hodit fajn (čeprav se vleče), naprej do vrha Kuma je pa sploh luštna pot.

Na vrhu sva bila v kakih treh urah, kar ni ravno hitro, ampak saj tudi nisva hitela, niti ni bil v tem namen. Čaj z rumom v koči je bil odličen, se pa na vrhu nisva dolgo obotavljala, ker je pihalo kot zmešano. Vračala sva se po skoraj isti poti, Škratova dolina pa je bila dol grede še bolj grozna.

5 thoughts on “Kum

  1. Mogoče moraš čevlje samo razhoditi. Sem imela podoben problem z mojimi čevlji za pohodništvo. Z uporabo so se zmehčali ali pa se je moja noga navadila na njih in so sedaj super.
    Lepe fotografije. Kot vedno. 🙂

  2. tole pa mene še čaka, ta vožnja s cicko mi je vedno izgledala fascinantna.
    imam pa podoben problem z alpininimi čevlji, sicer so mi kot uliti in jih imam res rada, ampak mi na desni nogi nad gležnjem nekaj čudno pritiskajo, tako da imam včasih naslednji dan prav vneto ahilovo

  3. Obstaja sprej, ki zmehča usnje. Našpricaš in znosiš, potem naj bi bilo OK.
    Sam prisegam na La Sportiva, lahki, udobni, podplat super.

Povej, kaj te muči

