Tekaški napredek

Spet dolgo nisem nič zapisal, kar pa še ne pomeni, da sem čisto mrknil. Tekaško tabelo recimo še vedno pridno izpolnjujem. Je pa res, da nima več samih zelenih kljukic. Pravzaprav je zadnje čase kar precej rdečih križcev. Ampak se ne sekiram.

Prvi štirje tedni so bili 100% uspešni. Bilo je mrzlo, bilo je deževno, pihal je veter, ni se mi dalo, bolelo me je koleno, en dan se mi je zdelo, da se me bo spet lotil prehlad itd. Ampak nič od tega ni bil dovolj dober razlog, da bi izpustil katerega od kvadratkov v tabeli. Kar pravijo o teku, je vse res. Ko enkrat mašina zalaufa, ni več slabega počutja in potem kar gre in gre. Pa magari čisto počasi.

Potem se je pa nehalo. Namesto dokaj dobrega počutja je udarila vsakoletna tradicionalna pomladanska alergija (s polno močjo), ki jo sicer lajšam z nekimi tabletkami, od katerih sem pa tako zaspan, da potem itak nič več ne morem. V kombinaciji z verjetno še malo navadnega nahoda sem tako izpustil cel peti teden, v zadnjih treh skupaj sem pa zbral uboge tri kljukice.

Ampak bom še vztrajal. Danes se začenja osmi teden, tako da bom kmalu na polovici. Primarni namen je boljše počutje, kar se je v prvih tednih že pokazalo, ko se alergija umiri, pa sem prepričan, da bo spet prišlo. Kile niso ravno pomembne. Na začetku so šle tri do štiri na hitro dol, zdaj pa ostajam nekje približno na istem. Ni veliko, nekaj je pa le.

3 thoughts on “Tekaški napredek

  1. Letos je mene tud na polno udarilo. Nos, oči na koncu še pljuča. Prava groza, en teden sem se ponoči zbujal in pluča ven metal. Še dobro, da je v hribih še sneg in imam vsaj tam mir pred to zadevšno.

Povej, kaj te muči

