Prvi tek

Prvič po ne vem koliko letih sem šel teč. Ko ni kondicije in imaš kakih petindvajset kil viška in koleno boli in špika že po desetih korakih in noge postanejo težke in medvedje v prvih treh minutah, se dvajset minut tja in še dvajset nazaj vleče kot jara kača.

Ampak je šlo, štirideset minut sem zdržal v bistvu brez večjih travm in pretresov. Sicer sem večino časa držal tempo ranjene bakice, ampak v bistvu je tako menda dejansko treba začet. Ideja je, da pri nizkih obratih kuriš maščobe. Hitrost lahko počaka za kdaj drugič.

Naredil sem si tabelo. Trikrat na teden bo tek, dvakrat bo hoja v hrib, dva dni bom pa počival. Tak je cilj. Mogoče bom kakšen dan zamenjal z uro ali tremi bicikliranja ali kaj takega. Cel program traja šestnajst tednov (toliko je pač prišlo na en list A4), kar pomeni, da bom končal enkrat junija.

Glavni namen je znebiti se špeha, čim več špeha. Štartam pri 87.5kg (večji del je špeh), cilj je recimo da okoli 75. Pred leti sem že dal dol skoraj deset kil (minimum je bil 77.5), in to v vsega dveh mesecih, pa še nič kaj posebej se nisem pri tem namatral, ampak sem počasi dobil vse nazaj in še malo za povrh. Tokrat računam, da bom vztrajal malo dlje.

Aja, pa kruha ne bom več jedel, pa špagetov, krompirja, riža in takih stvari. Kolikor se bo pač dalo.

4 thoughts on “Prvi tek

  1. Khm… priden… Meni je včeraj uspelo 30 minut laufat po kraškem robu. Zato, ker nisem imel časa hodit počasi. Sicer pa imam podobne izzive (s podobnimi predispozicijami) kot ti, s tem da uspeh merim v luknjah v pasu, ne na vagi 🙂

Povej, kaj te muči

