Plus pet

Od zadnjega javljanja sem bil na Grmadi še petkrat – dvakrat popoldne in trikrat dopoldne. Razlog, da nisem nič pisal, je v tem, da nisem nazaj prinesel nobene fajn fotke. In če nimam fotk, se mi ne da pisat.NEX6_0002_8804-8806Zdaj so dnevi že toliko daljši, da lahko skočim gor tudi med tednom in ravno še ulovim zadnje sončne žarke preden sonce pade dol.NEX6_0002_8879

Veliko boljše kot vstajanje ob nenormalnih urah na soboto ali nedeljo in vohanje megle. Samo, da je potem je treba dol hodit po temi.NEX6_0002_8812Sem že mislil, da se počasi začenja poznati izboljšanje kondicije. Eno popoldne sem gor lezel čisto spodobno hitro in brez težav in se pri tem še dobro počutil. Čas sem imel z lahkoto pod 40 minut, tam nekje 38 do 39 (nisem natančno gledal), kar je zame odlično. Ta teden je še celo ena kila šla dol na vagi.NEX6_0002_8838Ampak takoj naslednji dan pa ravno obratno. Mučil sem sem, komaj lezel, gor prišel v okoli 43 minutah in na koncu mislil, da bom na mestu mrtev dol padel. Čisto brez energije in vse me je bolelo.NEX6_0002_8862No, na koncu se je izkazalo, da se me je spet nekaj prijelo. Nekakšen prehlad.

NEX6_0002_8893Zdaj manjka samo še to, da se začne sezona alergij.NEX6_0002_8913

One thought on “Plus pet

Povej, kaj te muči

