Novim zmagam naproti

Tisto leto, ko sem si za cilj zastavil, da vsaj enkrat na teden tako ali drugače zlezem na Grmado (in mi je to na koncu z lahkoto tudi uspelo), sem držal kolikor toliko normalno formo. Pa še nekaj lepih fotk mi je spotoma ratalo. Lani nisem imel nobenega cilja in je šlo posledično vse rakom žvižgat. Še pred koncem leta sem rekel, da tako ne gre več in da bo treba v letu 2016 spet malo bolj migati in si zato zastaviti nek podoben izziv.

Čisto slučajno je Grmada opremljena s PeakCheck škatlico, kar je fajn za motivacijo, če nič drugega. Letos sem se odločil, da posebnega cilja sicer niti ne bom imel. 52 vzponov se je izkazalo za prelahko nalogo, po drugi strani pa bi bilo 100 ali kaka druga okrogla številka verjetno preveč. Recimo takole na približno, da si želim v tem letu v svojo PeakCheck “knjižico” zabeležiti 52 vpisov ali več, v povprečju enega na teden. Toliko bi jih moral nabrati brez težav, največ seveda na Grmadi, enih par verjetno na Lisci in mogoče še kakšnega kje drugje. Vse, kar bo več kot 52, bodo bonus točke. Bomo videli.

Ključek sem naročil po pošti in ker ga je poštar nosil kake tri ali štiri dni, nisem mogel čakat in sem šel enkrat kar tako na suho preverit stanje. To je bilo enkrat sredi decembra, ko smo imeli še zgodnjo jesen. Bilo je lepo sončno vreme (razen v dolini, tam je bila megla) in ne premrzlo. Naslednji dan me je malo praskalo v grlu, čez nekaj dni sem začel kašljati in potem se je zadeva razvila v nekakšno pljučnico. Dobil sem dvojno dozo tahudih antibiotikov, po treh tednih pa še vedno po malem pokašljujem.

Toliko o letošnjem izzivu.

Povej, kaj te muči

