Svetlobni pult

Pred mnogo mnogo časa sem omenjal nek “uradi sam” projekt, ki naj bi se ga lotil. Nabavil ves material (skoraj), narisal načrte (na roke), preštudiral zadevo v nulo in nato, ker nisem našel ključnega kosa, to je plošče pleksija primerne debeline, prosojnosti in gladkosti, na vse skupaj pozabil. Je pa res, da sem iskal samo pri steklarjih in v merkurju.

Potem pa se je izkazalo, da lahko Silvo tega nabavi na tone. Še več, naredil je kar celo škatlo in to z levo roko stokrat bolje, kot bi to znal jaz v milijon letih. Meni je ostalo samo še, da montiram elektroniko in voila – perfekten svetlobni pult je narejen!

Če koga zanima, zadeva je zelo preprosta. Lesena škatla s pokrovom iz nekaj milimetrov debelega in fino matiranega pleksija, notri pa trak z LED lučkami, ustrezen napajalnik in priključni kabel s stikalom. Aja, pa še z alu folijo sem obložil notranjost in to je to.

4 thoughts on “Svetlobni pult

  1. Tole je super zadeva, ko sem še risal animirane filme na roko, sem si to vedno želel imeti/izdelati.
    Praviš, da se da zrihtati kak kvadratni meter takšnega pleksi stekla? 😉

  2. Ja, sploh ni problema. Bom še povprašal in javim. Potem rabiš samo še nekaj lesa, kos LED traka, napajalnik in kabel s stikalom. Vse skupaj par deset evrov. Verjetno bi tudi s kakimi dolgimi žarnicami šlo. Se pa drugače tako zadevo da tudi že gotovo kupit in sploh ni draga, če ne greš ravno v neke ekstremne dimenzije. Imam enega manjšega znamke Kaiser in se mi zdi, da je stal okoli 30 evrov.

  3. Mixi foto video, ampak očitno nimajo več. Sem se pa zmotil, malo več je bil, čez 60€. Pa dokaj majhen je, večji so dosti dražji. Saj zato sem se pa lotil domače izdelave večjega. Pleksi se da dobit, lahko tudi že gotovo leseno škatlo. Za ceno ne vem, ampak drobiž. Nekaj od elektronike mi je tudi še ostalo, in sicer napajalniki, šenkam enega. Javi se na mail, če te zanima.

Povej, kaj te muči

