Tri generacije in en pes

Letos imamo v klubu “domačo nalogo”, da slikamo portrete, na koncu bo razstava. Glede na to, da ne fotografiram ravno rad portretov oziroma ljudi na splošno, je za mene kar izziv, da naredim kaj smiselnega. Pa bolj ali manj sem omejen na širše družinske člane, ker mi ni do tega, da bi gnjavil še koga drugega.

Kakorkoli že, letos sem torej naredil par portretov več, kot bi jih sicer, ampak zaenkrat nič pretresljivega. Tokratna seansa je iz Šentjerneja, kjer mi je ratalo par kar fajnih, trije so mi celo všeč. Za povrh pa še en pes. No, psica.

Objektiv je bil Primotar 135mm/3.5, za še bolj retro efekt sem pa fotke spustil skozi filter za simulacijo filma.

One thought on “Tri generacije in en pes

Povej, kaj te muči

