Kvadrati iz Krakovskega gozda

Že junija enkrat sem se eno dopoldne malo zapeljal v Krakovski gozd. Imel sem idejo, da bi nadaljeval s tistimi črnobelimi triptihi, ki sem jih delal že lani jeseni in pozimi. Izkazalo se je malenkost brezveze, ker se v hosti, ki je popolnoma enaka v vse smeri, ne da nič pametnega naredit. Ali pa pač nisem ničesar pametnega videl. Mogoče bi moral biti tam ob kakem drugem letnem času in drugem vremenu in peš namesto z biciklom.

Kakorkoli že, z originalno idejo ni bilo nič, je pa tisti film, ki mi ga je le uspelo poslikat, vseeno kar fajn uspel. Pa na koncu sem po poti nazaj vseeno dobil en kar v redu trojček, vsaj meni se zdi.

Povej, kaj te muči

