Avgustovski updejt

Spet je okoli skoraj cel mesec (no, trije tedni) brez ene same objave. Vmes se ni zgodilo kaj dosti. Deset dni smo bili na morju (prvič s šotorom – uspešno), pet dni sem izgubil z zastrupitvijo (ni vredno besed, driska, bruhanje žolča in 40°C vročine), preostali čas pa nisem počel nič. Uspelo mi je poskenirat en star film (ČB, srednji format, fajn ratal), osem barvnih me pa še čaka. Štirje z morja in štirje še od prej.

Že julija sem pa nabavil še par igračk, dve za mene in eno za Zarjo:

Objektiva sta z ebaya in bolhe za male pare in sta oba fajn. Nad malim roza aparatkom je pa Zarja tudi navdušena, čeprav zaenkrat ji fotke še ne uspevajo ravno najbolj. Ampak bo že.

4 thoughts on “Avgustovski updejt

  1. Ti si pa, kar se zdravja tiče, resnično en nevolaš, bi rekli pri nas … 😦
    Glede objektivov pa – na potovanje prejšnji mesec sem odnesel stari sovjetski Helios – 44 – 2 2/58mm, ki sem ga kupil na eBayu za manj kot 40 evrov s poštnino vred. Nastavljaš in ostriš sicer ročno, ampak zadeva je, predvsem za portrete, naravnost super, ostra in s prekrasnim bokehom. Toplo priporočam!

Povej, kaj te muči

