Kratek izlet v neznano

No, skoraj v neznano. Preden sem šel na pot sem malo po zemljevidu pogledal, kam bi se lahko zapeljal, točnega plana pa res nisem imel. Nekam proti severu nekaj časa, potem levo ali desno in nazaj. Za kakšna dva dni ali tam nekje. S sabo sem pa vozil vsega boga, kot da grem najmanj za en mesec. V glavnem podrobno se mi ne da opisovat, sledi samo en kup fotk in na koncu zaključek.

Zaključek: lep izletek, naslednjič bo pa treba vzet s sabo kremo za sonce, sprej za komarje in tablete za alergijo.

Naredil sem prvi dan okoli 100km in 1100 višinskih metrov, drugi dan pa nekaj čez 40km bolj kot ne po sami ravnini. Prvič do zdaj mi je na celodnevnem izletu uspelo držati dovolj počasen tempo, da ni bilo potem nobenih posledic in imam občutek, da bi tako šlo tudi več dni, če bi bilo treba. Za moje kile in mojo formo je očitno 100km po ne preveč razgibanem terenu v enem dnevu blizu maksimuma za udobno kolesarjenje.

Torbe so se dobro izkazale. Niso nepremočljive, je pa zraven nepremočljivo prekrivalo, ki je zdržalo tisto uro dežja in bi verjetno zdržalo še dosti več. Prostora je v dveh zadnjih stranskih torbah in eni zgornji daleč več kot dovolj za tako kratek izlet. S sabo sem vozil preveč stvari, pa je še ostalo prostora.

Preveč teže sem tovoril za fotografske potrebe. Stativ je sicer prišel prav, ampak takšen, ki z lahkoto drži nad deset kil, je za kolesarski vikend izlet čisto preveč. Nujno rabim nekaj manjšega in lažjega, pa tudi če ne bi bil ravno vrhunski. Aparat sem imel brezzrcalnega NEX-6, ki je fino majhen in lahek, ampak nenormalno žre baterije. Eno sem skuril že prvi dan oziroma prvo noč, eno sem imel pa še za rezervo. Če bi bil to izlet za cel vikend ali še kak dan več, bi rabil polnilec in dostop do vtičnice ali pa še več baterij. Objektiv Samyang 12mm/2.0 mora biti nujno v torbi, v to ni dvoma, drugi objektiv je bil pa Minolta 35-70mm/3.5, ki je sicer fajn, ampak bi lahko skozi prišel tudi z enim ali dvema manjšima fiksnima, recimo 28 in 85 ali 100mm. S sabo sem imel še 135mm/3.5, ampak praktično brezveze. Ne zato, ker ne bi prišel prav, ampak zato, ker ga ob drugih dveh nisem uspel stlačit v sprednjo torbico, iz zadnje se mi ga pa ni dalo vleči in je bil zato večino časa zakopan tam nekje zadaj. Idealna kombinacija bi bila 12mm fiksni in zum v rangu 24-105 ali kaj podobnega, če bi vse skupaj šlo v sprednjo torbico. Polarizacijski filtri so nujni in so prišli zelo prav..

Kolo je zdržalo, ampak ni dajalo ravno dobrega občutka. Drugi dan je že vse ropotalo in šklopotalo in škripalo in cvililo. Verjetno ni narejeno za ravno takšne sorte obremenitev, kot jih jaz izvajam. Sto kil in več skupne teže po luknjastih cestah ne deluje blagodejno na mehanske komponente. Mogoče je kakšen ležaj že zdrobljen ali kaj takega. Treba bo naredit konkreten servis. Za po dežju bi prav prišli blatniki. Gume bi bile tudi lahko komot malo širše, malo bolj treking in malo manj cestne. Prestavno razmerje imam čisto prehudo, čeprav že tako ni ravno dirkaško. Ampak pri mojem tempu in pri takšni teži prtljage, zgornjih prestav praktično nikoli ne rabim, spodnjih mi pa v kakšen hrib zmanjka. Ravna balanca mi zaenkrat ne predstavlja nobene omejitve, tista “click’r” Shimano pedala so se pa relativno dobro izkazala. Čevlji so sicer kar malo težki in rahlo neergonomsko oblikovani (zna tiščat po večih urah), so pa vsaj uporabni tudi za normalno hojo po vseh terenih, zapenjanje in odpenjanje pa je lahko in hitro. Do zdaj se še nisem zložil po tleh.

Skratka imel sem se fajn, naučil sem se par stvari in upam, da mi uspe kdaj realizirat še kakšno podobno kolesarjenje, mogoče tudi za kak dan več in še v kakšno drugo smer.

3 thoughts on “Kratek izlet v neznano

  1. noro lepo! slovenija je res čudovita, samo treba je iti malo dlje od svojega praga 🙂 komaj čakam, da se še jaz enkrat opogumim za en takšen izlet.. sicer pa jaz bolj kot o takšnem mini šotoru razmišljam o viseči mreži, imam eno tako lahko potovalno, ki ne zasede skoraj nič prostora in je res uporabna. no pač, nekoč bo, ko bom šla haha

  2. Ta vikend smo bili v kampu v Fiesu. Sta en dan prišla na kolesih dva Angleža ali Avstralca aii ne vem, kaj sta bila. En je imel visečo mrežo, potem je šel pa spat v hotel, ker je padal dež in mu je vse namočilo. 😀

Povej, kaj te muči

