Nove poškodbe

Ne vem, ali jaz enostavno pač nimam sreče ali pa sem enkrat naredil kaj takega, da si to zaslužim. Če me ne matra alergija, sem prehlajen, če ni to, dobim pa zastrupitev s hrano. Ali kaj takega. In se nonstop slabo počutim, iz enega problema v drugega.

Potem so pa tu še poškodbe. Pred dobrim mesecem sem se zložil z biciklom in nekaj naredil s sredincem na desni roki. Bil na slikanju, nič ni zlomljeno, vse b.p. Jaz pa desne roke skoraj ne morem več uporabljat, pesti ne morem naredit in ničesar ne morem ornk zagrabit, ker se sredinec ne skrči več tako, kot bi se moral, ob tem me pa še boli za popizdit. Bohnedaj, da bi se na desno roko kam naslonil ali kaj takega.

Včeraj pa nova nesreča. Če me še kdo vpraša, kako mi je to uspelo, ga bom zadavil, ampak v vsakem primeru, nekako mi je uspelo z golo nogo usekat direkt po steni. Steni ni bilo nič, jaz sem pa fasal po nožnih prstih. Sredinec se je malo bolj olupil (ergo flajšter), kazalec in prstanec (a ta imena veljajo tudi za nožne prste ali samo tiste na rokah?) sta pa samo malo opraskana. Mezinčku ni bilo videti kaj hujšega, samo malo me je bolel.

In potem vedno bolj in bolj. Dokler ni na koncu dobil borovničevo vijolične barve:

Kakorkoli že, hodim lahko samo bos, pa še to komaj, in zgleda sem za nekaj časa spet obosjen na nič delat in sedet doma.

P.S.: Nič ne gre na boljše. Prej na slabše:

3 thoughts on “Nove poškodbe

  1. Če te kaj tolaži, sem se včeraj zvrnila po tleh sredi hoje. 🙂 Motorični idiot pač. 🙂 Kolesa raje še pogledam ne, ne vem, če bi prišla živa domov. 😀

Povej, kaj te muči

