Dva vikenda

Postavil sem nov rekord v tem, koliko časa traja, da poslikam en film. Starega FEDa sem naložil enkrat julija lani, še isti dan poškljocal točno pol role, potem pa na vse skupaj skoraj pozabil. Drugo polovico sem naredil šele letošnjega maja.

Se pravi dva dneva sta na tem filmu, obakrat ista lokacija. Prvič je bila za kosilo hobotnica (bljak in fuj, jaz sem jedel ribe), drugič pa smo se ukvarjali z domačimi živalmi. FED je jako nepredvidljiv (iskalo nima korekcije paralakse, zato skoraj vedno režem glave), tako da vsi posnetki niso uspeli, par je pa še kar posrečenih.

To je to, kar je za pokazat, prvi dan:

In drugi dan, deset mesecev kasneje:

Film je bil Adox CHS 25 Art. Še posebej omenjam zato, ker je bila to zadnja rolca. Fabrika, ki je to delala (Fotokemika iz Samobora) je vmes propadla, meni je pa zmanjkalo zaloge. Pogrešali ga bomo. 😦

Povej, kaj te muči

