Portret za steno, letnik 2015

V vrtcu imajo vsako leto enkrat pred poletjem slikanje. Dobimo skupinsko fotko cele skupine in po želji še individualne portrete v različnih formatih. Eden potem celo leto visi na eni steni na najbolj vidnem mestu. Prvo leto je bila fotka malo bolj švoh, amapk sem upal, da bo naslednja boljša, pa se je na koncu izkazalo, da je lokalni fotograf, ki to dela, navaden šalabajzer, ker je bila še bolj zanič, tako da sem že lani rekel, da od zdaj naprej delam te letne stenske portrete kar sam.

Letos smo se slikali na Otočcu, ko sem usput naredil še par škljocev Zarje, medtem ko sem fotkal eno nosečko. Teh fotk ne bi ravno kazal, lahko samo rečem, da so super fajn izpadle. Na fotiču sem imel Heliosa 44-2, prastarega Rusa, ki ga že imam nekaj časa, pa še do zdaj nisem z njim nič pametnega poslikal. Nisem bil prepričan, če bo dobro izpadlo ali ne, ampak na koncu se je objektiv izkazal nad vsemi pričakovanji. Navdušen. 🙂

Evo moja najljubša fotka, če bo ravno ta prišla na steno ali katera druga, pa še ne vem:

2 thoughts on “Portret za steno, letnik 2015

  1. Hahaha. Navaden šalabajzer. Sj pri nas je povsod tako — takoj, ko se malo bolj poglobiš v eno zadevo, si takoj nad povprečjem večine, ki se s tem “profesionalno” ukvarjajo…
    Lepa fotografija.

  2. Ja, ampak ni vsepovsod tako. V Sevnici recimo imajo enega, ki dela res lepe portrete. Take, ki jih shraniš za vse večne čase.

Povej, kaj te muči

