Trojno bicikliranje

Treba bo spet malo migat, druge rešitve ni. Zadnjič sem šel za slabi dve uri na cesto po ravnem (kakih 40km vse skupaj) s tahitrejšim kolesom, še bolj zadnjič sem pa škripal malo gor in dol po gmajni s tapočasnejšim. Takrat sem zraven trogal še fotiča, tako da sem na koncu v bistvu več fotkal kot bicikl trajbal. No, bolje to kot nič, nekaj kilometrov se je le nabralo.

Vse lepo in prav, ampak problem je, da vsakič ko preživim več kot par ur skupaj na prostem, sem potem cel bogi zaradi alergije in nisem več za ven vsaj dva dni. Zaenkrat probavam zadevo reševat s sobnim biciklom, ampak to hitro rata rahlo brezveze. Bomo videli, kaj bo še.

Fotke od takrat:

Nič posebnega, ampak jaz se mam fajn. 😛

2 thoughts on “Trojno bicikliranje

  1. Hehe, ja barve. To sem mel en star objektiv gor na aparatu. Ne vem, kaj je znjim, ostrina je bolj švoh, ampak barve pa vedno take pridejo.

Povej, kaj te muči

