Trojčki

Bolniška je vsaj za nekaj dobra. Narediš lahko stvari, za katere že mesece ni bilo časa in/ali motivacije. Na zalogi sem imel še od lani pet poslikanih filmov za poskenirat, tri barvne, dva črnobela. Barvni še čakajo, črnobelih sem se pa rešil.

Ideja je bila, da dam aparat na stojalo, na aparat pa širokokoten objektiv in pofotkam nekakšne panorame, po tri fotke, ki pašejo skupaj in se dotikajo ena druga od leve proti desni.. Zadeva je rahlo težavna, če nimaš primerne opreme (panoramska glava in dobra vaservaga), se pa vsaj približno da. Omejen si v glavnem s tem, da moraš fotkat popolnoma vodoravno, če hočeš, da potem fotke lepo stojijo druga zraven druge in da je horizont raven. Pa fotke se ne smejo prekrivat, ampak samo dotikat.

Še večji problem je pa najti motiv, ki dobro izpade v zelo široki panorami. Uporabil sem 50mm objektiv, ki je na srednjem formatu širokokoten, vse tri fotke skupaj pa tako pokrijejo mislim da okoli 150 do 180 stopinj. V parih poskusih se iskal simetričen kader z nečim zanimivim na sredini in potem nekaj bolj kot ne praznega levo in desno. Večinoma sem pa iskal take motive, da so šli lepo na dve slikici, tretja je pa neko nasprotje ali kontrast ali pač nekaj drugačnega. Kot nekakšen fotografski haiku. Ampak z vsemi omejitvami je težko kaj smiselnega spacat skupaj.

Nafilat mi je uspelo vsega skupaj samo dva filma, s tem da sem še to tadrugega malenkost zavozil. Pri prvem sem ekspozicijo dokaj uspešno ugibal, pri drugem sem pa uporabljal svetlomer v aparatu. Nisem pa računal na to, da sem že pozabil, kako se to dela in sem tako po neumnosti vse fotke podosvetlil za 2 do 4 EV. No, pa v bistvu je še kar solidno izpadlo.

Skratka dva filma po 12 posnetkov, skupaj 8 trojčkov (klikni sliko in stisni F11):

Povej, kaj te muči

