Povzetek decembra in novoletna Lisca

Od leta 2007 naprej se ni niti enkrat zgodilo, da v celem mesecu ne bi napisal ene same objave. Ne vem, kaj se je zgodilo, mogoče sem totalno v depresijo padel. Zanimanje za fotkanje je šlo nekam v neznano in nič ne kaže, da bi prišlo nazaj. V zadnjih šestih tednih nobenega analogca nisem niti v roke prijel (kar imam razvitega, pa še kar čaka na skeniranje), z digitalcem pa tudi nisem naredil praktično ničesar. Še ko sem nosil aparat s sabo, je ostal v torbi.

Decembra se niti ni nič takega dogajalo. Čez praznike smo bili bolj kot ne doma, vmes sem bil enkrat en teden celo prehlajen. Za miklavža sem bil na Mrzlici (nočni pohod), kasneje sem naredil par kratkih voženj (manj kot 2 uri, manj kot 40km) z biciklom (decembra dovolj toplo za bicikl, kaj si ti ja nor!), to je pa vse, kar se fizičnih aktivnosti tiče. Na družinski fronti je bilo par rojstnih dni, Zarja je pa imela novoletni nastop v plesni šoli. Plesale so Piko Nogavičko. Iber kjut.

Za novo leto smo bili doma, gledali risanke, ob polnoči pili otroški “šampanjec”, potem pa skozi okno gledali še rakete. Skrajno penzionistično. Jaz sem potem šel na svoj tradicionalni pohod na Lisco, kar sredi noči, štart ob pol štirih. Letos je bilo fajn. Mrzlo, ampak suho in praktično nič ni pihalo. Pri -12 ali kolikor je že bilo ponoči, je bilo čisto znosno. Edino, če te na vrhu hriba srat pritisne, je malo nerodno. Pač v rit te zebe.

Šel sem iz Krakovega čez Cerje, tokrat za spremembo najprej na Ješivec, potem pa čez Lisco nazaj. Ni mi všeč gužva na Lisci (vedno je še par manijakov, da pijancev v koči niti ne omenjam), na Ješivcu ni pa nikoli nikogar. Je pa res, da tam ni ceste in koče. Daljšega pohoda iz Sevnice in nazaj, kot sem včasih hodil, si pa zdaj ne morem privoščit več, ker ima tašča prvega rojstni dan in je treba bit strogo ob dvanajstih že na kosilu. Že tako smo bili kakšne tri ali štiri minute pozni.

Fotoaparat sem tokrat vendarle vzel s sabo in evo, en cel kup fotk:

One thought on “Povzetek decembra in novoletna Lisca

  1. Triglav ❤ zadnje čase je pa res dobra vidljivost, zadnje dni lahko z okna opazujem kamniško-savinjske alpe, kar je drugače res redek pojav 🙂 sneg v hribih je pa itak najlepša stvar

Povej, kaj te muči

