Nekaj zelenjave in sadja

Spet nisem že dolgo nič pisal. Tako pač je, če nikoli nikamor ne greš in se nikoli nič ne zgodi. Samo ene parkrat sem šel vmes na Grmado, par dni sem bil doma, ker je bila Zarja bolana in mačko smo sterilizirali, drugega ni bilo pa nič. Fotkal nisem nič že par tednov, vsaj ne z digitalcem, edino takrat ko sem bil doma, mi je ratalo dolgcajt, pa sem šel spet malo brskat po hladilniku. Počasi bo ratala že cela zbirka, čeprav še sam ne vem, čemu.

NEX6_0001_9850
Domač česen.
NEX6_0001_9852
Domača čebula.
NEX6_0001_9855
Domač krompir.
NEX6_0001_9858
Domače zelje.
NEX6_0001_9861
Uvožene slive z bogsigavedi katerega kontinenta. Velikanske, okrogle in brez kakršnegakoli okusa.
Povej, kaj te muči

