Malo kolesa in še ena Grmada (44 od 52)

V soboto je bilo tako lepo vreme, da ga je bilo treba izkoristit. Ideja je bila, da lepo počasi skupaj odbicikliramo do brestaniškega ribnika na kosilo in potem nazaj. En tak lušten kratek izletek, ne več kot eno uro počasnega kolesarjenja. Ampak je Zarja nekaj kašljala, tako da se je raje peljala z avtom, jaz pa sem ostal brez sopotnika.

Jedli smo postrv (dobra je bila, še Zarja jo je), malo smo uživali na soncu (sladoleda niso imeli, češ da ni več sezona; no, iz istega razloga niso imeli sploh nič sladkega, še štrudla ne, gostilna pa taka), potem jo je ženski del ekipe mahnil domov, jaz pa sem imel preostanek popoldneva časa, da najdem pot nazaj.

Po isti cesti se v enem dnevu ne spodobi peljat, če ravno ni druge izbire, tako da sem potegnil kar naravnost naprej v hrib. Čez Raztez, Lokve in Veliki Kamen do Koprivnice, potem pa po drugih hribih čez Križe in Ravne do Zdol. Ker je bilo ravno še dovolj časa, sem potem čez Kremen odkljukal še eno letošnjo Grmado. Številka 44.

Od Kremena gor je strmo za popizdit, ampak mi je ratalo. Sem pa očitno nekje nekaj falil pri taktiki, ker sem bil potem še dva dni čisto fertik. Mislim, da sem premalo pil in sem rahlo dehidriral. Ali pa me je napihalo. Ali pa sem enostavno postal tako švoh. Ker letošnja kolesarska sezona je bila tako uboga kot še nikoli (daleč najmanj kilometrov odkar sem pred sedmimi leti nabavil bicikl), tako da sem verjetno čisto zakrnel.

Vsega skupaj ni bilo niti 40km, prej okoli 39. Višinskih metrov je bilo za tako kratko razdaljo sicer kar nekaj (po bikemapu okoli 630), ampak me vseeno ne bi smelo tako zmatrat. Eh ja, bo drugo leto bolje.

Še par fotk:

NEX6_0001_9450
Lepa pokrajina nekje v bližini Koprivnice.
NEX6_0001_9453
Križe.
NEX6_0001_9456 - NEX6_0001_9465_crop
Križe.
NEX6_0001_9470
Proti Šapoli.
NEX6_0001_9472
Ravne.
NEX6_0001_9478
Zdole.
NEX6_0001_9482
Kremen.
NEX6_0001_9494
Kremen spet.
NEX6_0001_9496
Pipi in Melkijad, mali in veliki pujs.
NEX6_0001_9497
Bučerca.
NEX6_0001_9501
Škorčki zamorčki grejo v tople kraje.
NEX6_0001_9502
Kar je ostalo od kostanja.
NEX6_0001_9504
Standardna fotka z vrha Grmade.
NEX6_0001_9507
Sončni zahod.
2 thoughts on “Malo kolesa in še ena Grmada (44 od 52)

  1. Pingback: 44 | Moji zapiski

Povej, kaj te muči

