Oprema

Odkar sem nazadnje takole pofotkal vsebino svoje omare, se je nabralo nekaj novih kosov. No, pa nekaj je takih, ki so tam že od prej, pa do zdaj še niso prišli na vrsto za fotosešn:

NEX6_0001_8991
Minolta AF 35-105mm/3.5-4.5. Edini A-mount objektiv, ki ga ne mislim prodat. Letnik 1985, prvi avtofokus zum objektiv sploh, paše idealno k Minolti 7000. Dela tudi na Nexu prek adapterja. Dela odlične fotke, ampak uporabljam čisto premalo.
NEX6_0001_8992
Minolta AF 100-300mm/4.5-5.6. Mislim, da je bil razen kita to prvi objektiv, ki sem ga kupil sploh. Sem ga že prodajal, pa ga nihče noče. Dela lepe fotke, ampak ni nič ekstra. Včasih si ga Brane sposodi, drugače je pa aboniran na mesto čisto zadaj v kotu omare. Letnik okoli 1993 ali tam nekje.
NEX6_0001_8993
Minolta AF 70-210mm/3.5-4.5. Zgleda identičen prejšnjemu, samo da je zaenainpolkrat krajši in isto toliko svetlejši. Fotke tudi dela podobne. Se pravi nič posebnega. Tudi tega nihče ni hotel kupit, še Brane si ga ne sposodi.
NEX6_0001_8994
Samyang 85mm/1.4. Velik in težek (relativno) in v glavnem čaka v rezervi. Kadar dobi priložnost, naredi lepe fotke, ampak ga je strašno težko uporabljat.
NEX6_0001_8995
Samyang 12mm/2.0. Najširši objektiv, kar sem jih kdaj imel, če ne štejem srednjeformatnega fiša. Vedno, kadar s sabo nosim več kot en objektiv, je tale zraven.
NEX6_0001_8996
Sigma 19mm/2.8. Dobil sem ga za smešno nizko ceno, in to novega. Nekaj časa je bil skoraj premanentno fiksiran na aparat, zdaj pa ga vedno manj uporabljam. Dela solidne fotke.
NEX6_0001_8997
Sigma 30mm/2.8. Tega sem pa kupil rabljenega za prav tako strašno poceni. Zelo korekten objektiv, ampak me fotke nič kaj posebej ne navdušujejo. Če ne rabim avtofokusa, raje vzamem s sabo kaj drugega.
NEX6_0001_8998
Carl Zeiss Jena Pancolar 50mm/1.8. Zadnja pridobitev, odličen objektiv. Sicer je prišel z zamaščeno blendo in manjka pin za avtomatsko zapiranje, ampak blendo sem očistil, bil je pa tudi toliko poceni, da se mi ni splačalo nazaj pošiljat.
NEX6_0001_8999
Helios-44-2 58mm/2.0. Stara preset verzija z osmimi lamelami. Tega sem si dolgo želel, zdaj ko ga imam, pa pravzaprav nisem skoraj še nič z njim fotkal, ker sem takoj za njim ujagal še tistega Pancolarja, ki ima zaenkrat prednost.
NEX6_0001_9000
Jupiter 8 50mm/2.0. Podobna zadeva kot Helios, ampak z M39 navojem. Nabavil sem ga za FEDa, pa mi do zdaj še ni ratalo poslikat več kot približno pol filma. Na digitalcu tudi dela prek adapterja. Eden najbolj minuaturnih objektivov, kar sem jih kdaj videl.
NEX6_0001_9001
Carl Zeiss Jena Flektogon 35mm/2.4. Tale objektiv se na ebayu redno prodaja za smešne cifre v rangu 200 in 300 evrov. Ne vem, a so ti ljudje bolani v glavo ali kaj. Jaz sem ga seveda dobil veliiiiko ceneje. Zgleda kot nov, ima celo svojo usnjeno futrolo. Edino malenkost decentriran je bil, kar je menda pogosta bolezen, ampak sem hitro poštimal. Ja, fotke pa dela odlične. Ne vem sicer, če za 200€ odlične, ampak v vsakem primeru precej fajn.
NEX6_0001_9002
Zeiss Ikon Nettar 517/16. Trenutno moj najljubši aparat srednjega formata. Najbolj enostavna možna zadeva, brez česarkoli razen čistih osnov. Iskalo je bolj kot ne samo za okras, fokusiranje je po občutku, svetlomera ni, časi so trije (samo dva uporabna), blenda se pa začne pri f/6.3. Super!
NEX6_0001_9003
Praktica MTL50. Pancolar je bil na tem aparatu. Letnik mora biti nekje proti koncu osemdesetih. Mislim, da je to eden zadnjih, če ne celo zadnji model od Praktice, se pravi najbolj napredna in izpopolnjena zadeva iz DDR. Zgleda kot nov in tudi dela kot nov, ima vse funkcije, ki jih človek rabi in je pravzaprav odličen aparat. Ampak mi nekako ni nič takega, da bi bil lahko navdušen. Iskalo mi je precej švoh. Še vedno prebavlja svoj prvi film.
NEX6_0001_9004
Arsat 30mm/3.5. Fisheye, ki paše na Araxa (Pentacon 6 bajonet). Z njim sem v nevemkoliko letih do zdaj naredil vsega skupaj dve ali tri fotke, od tega nobene za pokazat. Ampak je pa kul objektiv za imet. 😛 Nosiš ga v svoji torbi, zraven so pa trije barvni filtri, ki jih všraufaš zadaj.
NEX6_0001_9005
Industar I-26 53mm/2.8. Tega sem dobil enkrat pred leti, ko sem iskal zamenjavo za fotrovega Industarja, ki ga je pojedla plesen. Izkazalo se je, da ima tudi ta gobice. Ko sem ga vlekel narazen, da bi ga očistil, sem ga toliko poškodoval, da je takšen, kakršen pač je, fotk pa od takrat tudi ne dela več takih, kot bi jih moral. Za v kanto.
NEX6_0001_9006
Carl Zeiss Jena Sonnar 180mm/2.8. Debela Berta. Na sliki se pravzaprav niti ne vidi, ampak tale objektiv je ogromen in vaga kaki dve kili (po občutku). Zraven je še blenda, s katero je še skoraj dvakrat večji. Super objektiv, ampak z njim sem poslikal vsega skupaj mogoče dva filma. Šparam ga za takrat, ko bom velik in bogat in bom imel svojega lastnega šerpo.
NEX6_0001_9007
Vivitar Series 1 70-210mm/3.5. Obtolčen in znucan z vseh strani, dobil sem ga praktično zastonj, ampak fotke pa še vedno dela, in to lepe. Samo tako velik je, da ga v nobeno torbo ne spravim in težek je kot skala.
NEX6_0001_9008
Tokina SD 400mm/5.6. Nabavil pred leti za male pare, ko sem imel idejo, da bi bilo fino imet kak objektiv z veliko milimetri. No ja, objektiv z veliko milimetri zdaj imam, ampak kakšne posebne koristi od njega ni. Do zdaj s temle nisem še ničesar pametnega pofotkal.

Ugotavljam, da bo treba začet prodajat. 😐

One thought on “Oprema

Povej, kaj te muči

