Par fotk z Lisce, par z Grmade in ena kar tako

Končno sem prišel na zeleno vejo z mojimi filmi. Pomaga, če si sam doma, bolan, z vročino in ne moreš nikamor.

Tale film sem pofotkal z Zeissom že konec junija in na začetku julija. Najprej ko smo šli na Lisco, potem ko sem šel 28. na Grmado, en posnetek je pa ostale še za doma.

Kodak Portra (tole je bila ISO400 verzija) imam občutek, da se bolje obnese pri barvah, čeprav še vedno nisem čisto naštudiral sistema in ni tako, kot bi si želel. Je pa vsaj malo bolje. Pa nekaj drugega si bom moral izmislit glede razvijanja, ker v Foto Asja naredijo za en kurac. Sicer je poceni, ampak filmi pridejo celi šekasti, kot da so slabo oprani in posušeni. Pri 135 filmu ni takih problemov, 120 pa naredijo zanič.

Sem dobil idejo, da bi filme sam še enkrat opral, češ da bodo mogoče fleki šli stran, ampak ni palilo in sem dejansko samo še bolj uničil celo zadevo. Do nadaljnjega ostajam pri ČB filmu, to vsaj znam sam naredit tako, kot je treba. Na razvijanje sicer še čakata dva že poslikana barvna filma, pa eden je še v aparatu. To bom nesel ali k Potočniku v Krško ali k Rožmanu v Brežice (upam, da vsaj eden od njiju še razvija), za naprej pa imam na zalogi še dobre štiri škatle ČB filma.

0039_Nettar_01
Pod vrhom Lisce. Sem se krepko namatral, da sem popipkal vse prahce in zradiral večji del Asjinih flekov.
0039_Nettar_02
Pogled v dolino Save. Pri Nettarju me matra, ker v iskalu očitno vidiš precej širšo sliko, kot potem na koncu pride na film, pa potem fotke znajo izpast malenkost brez glave in repa.
0039_Nettar_03
Še en pogled z vrha.
0039_Nettar_04
Tak pa zgleda na zmajarskem vzletišču.
0039_Nettar_06
Grmada 28/52. Tale je pa malo na rumeno potegnila. :/
0039_Nettar_07
Grmada 28/52.
0039_Nettar_08
Grmada 28/52. Vzhodni razgled.
0039_Nettar_09
Grmada 28/52. Vzhodna stran še enkrat.
0039_Nettar_10
Moje najljubše njive. 😛
0039_Nettar_11
V tej goščavi so ostanki ene hudo velike bajte.
0039_Nettar_12
Zadnji posnetek sem stisnil eno jutro, ko se Zarja ni hotela zbudit. Nettar ni za take stvari, ker ne moreš natančno fokusirat in je vse od oka, ena proti približno. Sfalil sem za kakih 20 ali 30cm.
2 thoughts on “Par fotk z Lisce, par z Grmade in ena kar tako

Povej, kaj te muči

