Grmada 37 in 38 od 52

Samo kratek zapis, da sem šel danes sedemintridesetič. Nič posebnega, vreme je bilo lepo, megleno. Sem računal, da se bo megla razkadila in bo sijalo sonce, ampak je namesto tega iz nje začelo deževati. Domov sem prišel moker.

S sabo sem nosil Praktico MTL50, aparat, na katerem je bil tisti Pancolar 50/1.8, ki sem ga zadnjič dobil. Zaenkrat zgleda v redu, če res vse deluje, bom pa vedel, ko bom dokončal in razvil film. Zaenkrat imam 12 posnetkov.

DODATEK 24.8.2014: In še številka 38. Tokrat se je megla razkadila in je bilo sonce, drugače pa vse isto.

2 thoughts on “Grmada 37 in 38 od 52

Povej, kaj te muči

