Grmada 34 od 52

Komaj še lovim povprečje. Prejšnji četrtek (bil je 32. teden) sem šel na hrib štiriintridesetič. Tokrat sem se zamudil debelo uro, in to iz dveh razlogov. Kot prvo, s seboj sem nosil en Branetov objektiv, s katerim je hudo nezadovoljen, da bi ga stestiral in videl, če je res zanič ali ima pač on previsoka pričakovanja. Posledično veliko vmesnega ustavljanja in fotkanja.

In kot drugič, nekje na tretjini poti sem opazil, da sem izgubil tisti mali črni košček plastike na okularju od fotoaparata. Že parkrat prej je padel dol, ampak do zdaj sem ga vedno takoj našel. Tokrat pa ni bilo te sreče. Vrnil sem se daleč nazaj proti dolini upajoč, da bo ležal kje ob cesti ali v travi, ampak itak, da ga ni bilo nikjer. Kakorkoli že, pol hriba sem prehodil dvakrat, tista plastika je pa zdaj že naročena in na poti iz Japonske (za 12€, prasci eni).

Drugega ni bilo nič takega, šel sem gor, šel sem dol in vmes švical na polno (vroče in soparno). Mimogrede, tisti objektiv (Minolta AF 35-105mm/3.5-4.5N) se je izkazal za resno defektnega (enkrat je menda Branetu padel na tla) in je zdaj ko tole pišem, verjetno že v kakšnem kontejnerju.

2 thoughts on “Grmada 34 od 52

Povej, kaj te muči

