Grmada 29 od 52 (in še nekaj drugih hribčkov)

Včeraj sva šla z Zarjo na kratek izlet. Jaz sem vrtel pedala, ona je pa uživala v sedežu z razgledom. Štiri ure pred kosilom je bilo ravno dovolj, da sva se malo razmigala. No, več časa sva verjetno sedela v travi ob vodi kot kolesarila, pa vseeno. Po Vrbini sva šla do Brežic in po cesti nazaj. Verjetno kakih 25 ali 30 kilometrov, ampak nisem meril in tudi ni važno. Fotkal nisem nič, ker sem že zdavnaj ugotovil, da se ne da, če moraš sam pazit, da se ti otrok ne utopi ali kako drugače poškoduje.

Danes pa sem šel sam kolesarit. Spet bolj malo, ampak ravno še dovolj, da se človek nadiha. Šel sem na brestaniški grad in v hribe za njim, spotoma pa sem za ta teden odkljukal še Grmado.

NEX6_0001_6123
Obvezna fotka z vrha. Nimam pojma, kaj bi še lahko slikal, pa vedno naredim eno z vrha.
NEX6_0001_6126
Grad Rajhenburg so lepo poštimali, vključno z vsemi pripadajočimi objekti, odpiralni čas pa so po lepi stari slovenski navadi nastavili na birokratske ure od ponedeljka od petka od sedmih do treh. Ali nekaj takega. V bistvu nisem niti gledal, ampak v nedeljo dopoldne ob enajstih je bilo vse prazno in zaklenjeno. Niti na dvorišče ni bilo mogoče priti. Pa v zemljo so zabili kakih deset tabel, ki prepovedujejo hojo okoli grada, ker se jim pač ni dalo uredit potke in postavit ograje. Seveda sem šel okoli, kaj mi je pa drugega preostalo. Takole je videti eden od stolpov.
NEX6_0001_6127
Grad stoji sicer na dobri strateški točki, razgled pa ni kdo ve kaj. Malo se vidi dol proti Krškemu, malo gor proti Sevnici, ampak v glavnem je preveč šavja okoli. Tole je pa pogled direkt naravnost dol. Kdor uboga table, pa še tega ni deležen.
NEX6_0001_6128
Od grada dalje sem šel še malo gor in dol po (pred)bohorskih hribih, potem pa na enem križišču levo dol skozi Presladol in Rožno in nato po dolini domov. Lahko bi se spustil tudi desno v drugo dolino v Brestanico ali Senovo.

To je to, vse skupaj je naneslo komajda nekaj čez 30km, je bilo pa zato skoraj 600m v hrib. Kar konkretna številka za tako kratko razdaljo. Ugotovil sem, da je cviljenje in šklopotanje, ki je mučilo bicikl od izleta do Kolpe naprej, spontano izginilo. Zdaj spet teče gladko, kot je treba, samo prestavljanje ni ravno blesteče. Aja, pa sedež je take ultralahke sorte, od katerega človeka rit boli že po dveh kilometrih. Ali to ali pa še nisem navajen na njega tako, kot sem na starega.

Pa fotkal sem tudi še z Nettarjem. Cele tri posnetke sem naredil. 😛 Ugotavljam, da je Nettar postal moj novi najljubši aparat. Tri filme sem že ekspresno pofotkal z njim (eden še čaka na razvijanje), medtem pa imam filme naložene v še treh drugih aparatih, pa ves ta čas nisem z njimi naredil niti ene fotke.

One thought on “Grmada 29 od 52 (in še nekaj drugih hribčkov)

Povej, kaj te muči

