Ena za nazaj

Osmi februrar je bil datum, kulturni praznik, ko sem s sabo na Grmado nosil analogca. V tistem dopoldnevu sem poslikal cel film. In evo, po štirih mesecih in še malo je končno razvit in poskeniran.

Ne vem, kaj mi je bilo takrat, da sem kupil barvni negativ film, in to celo tistega najnižjega ranga, kakršnega prodajajo v DMu, ker načeloma z barvami nisem ravno v prijateljskih odnosih. Saj ne da mi barve ne bi bile všeč, ravno nasprotno, ne maram samo barvnega negativ filma. Fajn mi je gledat fotke drugih ljudi, na katerih barve cvetijo v vse možne smeri, ampak sam pa nisem zdrav, če nimam vsaj kolikor toliko normalnih. Mislim, da je to neke vrste problem, za katerega obstaja diagnoza.

Problem je v tem, da odstranit oranžno masko ni tako lahko, kot se sliši. Moralo bi biti enostavno, ampak na koncu vedno pridejo neki čudni odtenki in potem je treba popravljat v nedogled. Pa še v modrih delih ostane hudo malo bitov in hitro vse skupaj zacveti. Druga stvar je pa ta, da je film zelo občutljiv na ekspozicijo. Na digitalu če pod ali nadosvetliš, dobiš pač temnejšo ali svetlejšo sliko. Na filmu se pa kar naenkrat menjajo barve, namesto zelene rata vijolična in podobno in je nujno treba popravljat. In če je preveč pod ali nadosvetljeno, se zgodi, da se v bistvu niti ne da v celoti korigirat.

Kakorkoli že, sledi tistih nekaj posnetkov, ki so prišli vsaj približno dobri:

0030_SRT303_01
Kapelica.
0030_SRT303_02
Na drugi strani nizka oblačnost.
0030_SRT303_07
Streha in sneg.
0030_SRT303_11
Malo pod vrhom.
0030_SRT303_13
Zgoraj je bilo še nekaj snega.
0030_SRT303_15
Gorca.
0030_SRT303_16
Detajl.
0030_SRT303_27
Potoček v dolini.
0030_SRT303_28
Sneg se je topil, pa je bilo kar dosti vodi.
0030_SRT303_34
Tam nekje okoli 1/15s. Nimam pojma, kako mi je ratalo, da nisem stresel.
0030_SRT303_35
Drva. Je žled zrihtal.
0030_SRT303_37
Čisto spodaj v dolini.

Aja, štiri rolce si dobil za štiri evre, to mi je bilo. Dve rolci še imam.

Povej, kaj te muči

