Grmada 25/52

Še dobro, da sem si na začetku nabral malo zaloge, ker če bo šlo tako naprej, bom kmalu že v zaostanku. Izgovorov imam cel kup, ampak dejansko so to res samo izgovori. Res, da tu pa tam pride kaj vmes, ampak čisto pošteno pa res ne bi smel biti problem najti te urice in pol vsaj en dan v tednu. Kakorkoli že, danes je četrtek, vreme je lepo, ni bilo ni drugega tako nujnega za naredit, pa sem na hitro opravil s številko petindvajset. Še malo, pa bom na polovici.

Neverjetno, kako hitro človek izgubi kondicijo. Šel sem po standardni poti, po kateri imam najboljši čas okoli 37 minut, danes sem se pa matral kot konj, da sem zlezel gor v dvainštiridesetih. No, vedno bolj debel ratujem, to je glavni problem.

Par fotk sem tokrat naredil s starim Fedom, za katerega sem končno ujagal izpraven objektiv. Fotke bojo, ko bojo. Zdaj že dva filma čakata na razvijanje, pa mi ju nikakor ne uspe odnest. Asja je na drugi strani Krškega, dela pa samo do petih popoldne…

Povej, kaj te muči

