Fontana

Približno enkrat na teden jemo kosilo v kaki gostilni. Ponavadi ob torkih, ko ima Zarja plesno šolo in se potem nobenemu ne da kuhat. Izbira je pa v Krškem res pestra. Za mesto s približno 7.000 prebivalci, ali 10.000, če štejem še vse vasi in zaselke, ki se ga bolj ali manj držijo, je placov, kjer strežejo hrano, nenormalno veliko. V Krškem so Fontana, Apolon in Stara picerija, proti Leskovcu  Konak&Šinkovec, Pacific in Gurman, na Vidmu Margareta, Pagat in City, pa še Adrenalina v Vrbini. In to so samo tiste, ki jih jaz poznam, pa še nekaj “šiptarjev”, ki pečejo čevape in pleskavice, je. Skratka izbire je vrh glave dovolj.

Ampak največkrat gremo tja, kamor Zarja hoče in to je tja, kjer “imajo kocke”, tako ona reče. V Fontani imajo namreč en kotiček z igračami in celim kupom lego kock za otroke in to je argument, ki se ga ne da izpodbijati. Edini problem je, da je hrana tam grozna. Dobro, pice so še kar solidne in še veliko jih je, vse ostalo je pa pod vsakim nivojem in glede na to, da nisem velik ljubitelj pic, mi je to pomemben faktor. Jaz kvaliteto gostilne, ki streže “italijansko” hrano, presodim tako, da naročim špagete carbonara. Če so ti dobri, potem je velika verjetnost, da bo še kaj drugega tudi dobrega. V Apolonu so bili v redu, v Margareti in Cityju odlični, v Fontani pa naravnost grozni, hujši kot v vsaki najbolj zanikrni industrijski menzi. Tako slabih nisem dobil še v nobeni gostilni, nikoli, nikjer. In podobno velja za vso njihovo ponudbo razen pic.

Torej pice ne bi, ker mi pač ni do nje, testenine so zanič, ostane samo še “študentski” hamburger v eni od različic ali vseprisotni dunajski šnicl. Hamburgerjev imam dovolj, če pojem enega na vsakih pet do deset let in ker sem ga jedel že pred par tedni (verjetno ni bil ne posebej slab, ne posebej dober, ne bi znal točno opredelit), sem včeraj naročil čisto navadnega dunajca. Češ da če nič drugega, bo pa vsaj to kolikor toliko užitno. Velika napaka! No, pojedel sem ga, ampak račun sem pa plačal danes zjutraj. Eno uro sem se družil z wc školjko, v trebuhu me šraufa še zdaj (šele pol litra cocacole je malo pomagalo), po tistem ultramastnem pomfriju pa se mi bo rigalo po moje še do jutri.

Skratka ne samo, da je Fontana zanič, še zdravju je škodljiva. Od zdaj naprej nas tam ne vidijo več, pa kocke gor ali dol. Kot rečeno, boljših alternativ imamo več kot dovolj. Recimo čevapčiči v srbski restavraciji so bili zadnjič vrhunski!

Povej, kaj te muči

