Grmada 17/52

V sredo popoldne sem nahitro skočil malo gor. Drugič s kolesom in prvič s tanovim. Bil je dober test, če sem dobro kupil ali sem se spet ustrelil v nogo. Novi bicikl sicer po ravnem leti kot sneta sekira, v hrib sem ga pa tokrat prvič gonil in me je malo skrbelo, kako bo šlo. Šlo je ok. Hitro sem sicer bil pri najnižjih prestavah in sem kmalu pogrešal še kak manjši zobnik spredaj, ampak je šlo. Pravzaprav do vrha ni bilo treba niti enkrat vstati iz sedeža, niti na najstrmejšem odseku, kar je vzpodbudno.

Pa saj to tudi ne bi smel biti problem, da ne bi mogel v klanec. Že nekako prebrcaš in do zdaj mi je še vedno (skoraj) vse ratalo, ampak stvar je v tem, da je meni bolj v veselje počasno plezanje na hrib pri višjih obratih, pa magari s polžjo hitrostjo, medtem ko se mi kolesarjenje na moč zdi eno samo veliko mučenje. Ampak ziher bom hitro dobil nekaj več moči v noge in bo v vsak klanec šlo brez vsakega problema. Za pravi test bo pa treba na malo daljšo vožnjo s hribom na koncu. Enkrat v kratkem.

Aja, do vrha sem rabil 35 minut, kar je točno ena minuta manj kot z gorcem. Zanemarljiva razlika. Se pravi boljši bicikl vseeno ne gre kar sam, je treba tudi poganjat. 😛

Povej, kaj te muči

