Grmada 16/52

V nedeljo se je potem vreme dokončno skisalo. Deževalo je in pihalo in nasploh ni bilo nič fajn. Popoldne je kazalo, da bo vendarle malo bolje, pa sem na hitro še skočil na hrib, tokrat sam. Izkazalo se je, da je bilo treba vmes malo počakat pod eno streho, da gre mimo ena plohica, proti vrhu je pa tako močno pihalo, da praktično nisem mogel držati smeri naravnost. Kar premikalo me je sem in tja, kot da bi bil kakšen papirček, ne pa skoraj devetdesetkilski dec. Razen vremena pa ni bilo nič posebnega, šel sem gor, prišel sem dol. Številka šestnajst v letošnjem letu.

Povej, kaj te muči

