Grmada 14/52

Nisem si mislil, da bom tako hitro začel kurit na začetku pridelani bonus, ampak evo ga, dva tedna in mi je samo enkrat ratalo na Grmado. Pa še to bolj kot ne neplanirano. Že v soboto se nisem dobro počutil, v nedeljo pa še slabše, pa sem ostal sam doma, medtem ko so šle punce po obiskih. Malo sem vseeno šel ven na sonce na kratek sprehod, ker je že ravno bilo tako lepo zunaj, pa sem na koncu pristal kar na vrhu hriba.

Zanimivo, če se matram in sopiham in švicam in se samemu sebi zdim fajn, kako sem hiter, imam do gor mogoče minutko ali dve manj kot 40 minut, če grem pa čisto čisto počasi po penzionistično, je pa čas 48 minut. Moj zaključek je, da se ne splača hitet. Lepo počasi in z užitkom.

Zgoraj sem ugotovil, da se tudi nima smisla zadrževat pri klopcah, ker vedno piha in ni fajn, na drugi strani je pa vedno zavetrje in perfekten prostor za malo počitka. Če se ti nikamor ne mudi, ga ni lepšega kot sedet tam v travi in se nastavljat soncu.

Povej, kaj te muči

