Grmada 13/52

Nisem vraževeren, ampak nekaj očitno že mora biti na tem. Trinajstica to soboto meni sicer ni nič takega prinesla, se je pa slabo končala ze nekega drugega nesrečnika, ki tokrat žal ni prišel živ s hriba. Ne vem sicer, če si je štrik sam navezal okoli vrata ali mu je kdo pomagal, ampak ko sem ga jaz našel na vrhu, je bil že nekaj časa čisto in dokončno mrtev in hladen. Par uric bingljanja s podstrešja planinskega hrama to naredi človeku. Ne priporočam nikomur.

Kasneje sem ugotovil, da je bil star komaj 24 let, Tadej se je klical in doma je bil iz Krškega, mogoče je bil celo (skoraj) sosed. Že par dni zdaj na sosednjem bloku visi črna zastava. Ampak poznal ga pa nisem, niti na videz. Mogoče ni veliko hodil ven ali kaj. Očitno se je na eno lepo sobotno popoldne odločil, da se bo zapeljal na vrh Grmade in se obesil na planinski hram, kar tako. Na soboto opoldne ob lepem vremenu na vrhu Grmade! Pred očmi neštetih sprehajalcev in vikendašev, ki zdaj množično delajo po vinogradih! In nihče ga ni videl, da bi ga ustavil…

Moral sem počakati na policijo, kakih petindvajset minut so rabili, da so se primajali na vrh. Dal sem jim svoje podatke in jih pustil, da naredijo, kar pač imajo za narediti v takem primeru. Nisem imel razloga, da bi še naprej visel naokrog, zato sem raje šel poslušat ptičke in slikat rožice, na koncu sem pa naredil kar konkreten pohod. Prišel sem vse do Raven, pri teti pojedel kremšnito in se vrnil po Grabnu nazaj. Domov sem prišel že po temi.

3 thoughts on “Grmada 13/52

  1. Nism ti fouš najdbe… Se pa iz zapisanega lepo bere, da nas človek čisto nič ne zanima, če nam glih ne stopi v krožnik ali pa od njega česa ne rabimo… Žalostno, kam smo prišli.

  2. Ja, pa smo očitno takšni v manjšini. Jaz ne vem, od česa bi bil bolj šokiran, ali od tega, da se je poba obesil ali od tega, da so strici in tete še ne 50m stran delali v vinogradu, kot da se ni nič zgodilo in jih ni čisto nič zanimalo, kaj šele da bi kdo potem policijo poklical, če že niso takoj videli, kaj se dogaja. Pa je bilo to, kot rečeno, ob zelo frekventnem času na zelo frekventnem javnem mestu, vidnem od spodaj in od zgoraj, s ceste in iz vinograda.

Povej, kaj te muči

