Grmada 12/52

V soboto mi enkrat za spremembo Grmada ni uspela na račun tega, da sem imel rojstni dan in je bilo pač treba zabavati goste. Sem pa šel potem v nedeljo. Niti nisem načrtoval, ker sem se malenkost slabo počutil, ampak sem slučajno popoldne ostal sam doma in itak ni bilo kaj drugega za početi. Potem se je izkazalo, da se me je začel lotevati prehlad, ker sem zdaj že cel teden bolan.

Kakorkoli že, nič posebnega ni bilo. Vreme je bilo dokaj dobro, kar toplo, srednje suho, pot blatna, na vrhu se je pa čez vlekla megla. Šel sem čisto počasi, 48 minut, nazaj malo več, ker sem šel po daljši poti. Sprehajalcev je bilo kar nekaj, ampak bistveno manj kot jih je ponavadi ob nedeljah, če je sonce. Vpisati sem se pa spet pozabil.

Zaenkrat mi gre kar dobro. Imam že občutek, da sem si cilj postavil prenizko, ker s tem tempom bom prišel do številke 52 že pred jesenjo. Sploh ko bo topleje in bo dan do devetih zvečer.

Povej, kaj te muči

