Grmada 10/52 in 11/52

Ko sem se odločil to leto redno plezati na hrib, nisem nič rekel, kako. Do zdaj sem šel peš, včeraj pa prvič letos s kolesom. Šel sem po ne najkrajši trasi mimo Radeja, se pravi malo naokoli, da ni prestrmo vse skupaj. Mislim, da nanese kakih šest kilometrov, tastrmi deli so nekaj srednjega, vmes se pa parkrat zravna. Ravno prav.

V glavnem do gor sem rabil točno 37 minut, se pravi samo malo manj kot peš. Bo pa šlo verjetno še dosti hitreje, ko pridem malo bolj do kolesarskih moči. Nekje po poti me je prehitel nek specialkar in se s tako hitrostjo odpeljal mimo, da se je kar kadilo za njim.

Nazaj sem se vračal čez Kremen in kar direkt domov. Vreme je bilo skoraj pomladno, blizu deset stopinj, ampak je tako pihalo, da me je kar prestavljalo. V prihodnje bom moral dodati še kakšen kilometer, da ne bo vse skupaj prekratko, ampak za prvič se mi pa ni dalo kaj več.

Danes pa spet klasika, peš po najkrajši pot gor in dol. Vreme še bolj toplo in še bolj je pihalo. Čas sem imel 41 minut, hitreje ni šlo. Zgoraj sem pa v zavetrju posedel malo na soncu, kake pol ure. Skoraj bi zraven zaspal.

One thought on “Grmada 10/52 in 11/52

Povej, kaj te muči

