Grmada 8/52 in 9/52

Zarja je šla na mini počitnice, Danijela pa dela, tako da nimam kaj drugega, kot da hodim na Grmado. V soboto številka osem, v nedeljo devet.

Kolikor je bil prejšnji teden grozen led, je ta teden grozno blato. Ves sneg in led je pobralo, pa še dež je padal. Rezultat je nagravžna blatna brozga od dna do vrha. V soboto sem gor hodil uro in še nekaj malega, v nedeljo je bil čas 51 minut, pa se nisem kaj dosti ustavljal, sploh danes. Enostavno je taka drsalnica, da ne gre veliko hitreje.

Zanimivo, da kolikor je že Grmada en tak čisto nepomemben hribček, je pa čisto normalno planinsko opremljena. Gor je planinski hram, žig in vpisna knjiga. Verjetno ima smisel, če jo vključiš kot eno vmesno točko na kakem daljšem pohodu. Da bi se vpisoval v knjigo, meni prej niti na misel ni prišlo, v soboto sem pa čisto iz firbca šel pogledat, koliko je kaj imen notri. Očitno se nekateri vseeno kar pridno vpisujejo, ena ženska je bila letos prav tako kot jaz gor že osemkrat.

Fotk od sobote nimam, ampak ne zato, ker ne bi s sabo nosil fotoaparata, ampak zato, ker sem imel analogca. Poslikal sem en cel barvni film, upam, da mi ga čim prej rata dat razvit. Da ne pozabim, aparat je bil Minolta SRT-303, objektive sem imel Minolta 50/1.4, Minolta 135/3.5 in Exakta 24/2.8, film je bil pa tapoceni Paradies 200 iz DM-a.

Ker sem ravno imel malo več časa, nisem šel direkt nazaj domov, ampak še malo naokoli. V soboto sem se vračal mimo ribnika, čeprav mi še zdaj ni jasno, kje naj bi bila pot. V spodnjem in zgornjem delu je nekaj markacij in smerokazov, na sredini jih pa zmanjka, vmes pa džungla. No ja, imam še skoraj celo leto, da najdem pravo smer.

No, danes sem šel pa na drugo stran, mimo Šmohorja v Brestanico in po novi stezi nazaj domov:

2 thoughts on “Grmada 8/52 in 9/52

  1. Mate pa srečo, k ste v vašmu koncu tako raznoliko energetsko zastopani 😀 NE, TE, HE, ni da ni. Samo še par vetrnic vam manjka pa se lahko kar odcepite.

  2. Haha, ja, ne manjka več veliko. 😆 Pa ne vem sicer, kako je drugod po Sloveniji, ampak tu pri nas je že vsaka malo večja streha pokrita s sončnimi celicami. Vem celo za par primerov, ko je človek šel posekat vinograd in namesto trt postavil mini sončno elektrarno. 😮 Za veter smo pa bolj švoh. No, mogoče tam po vrhu Bohorja bi še šlo, drugače pa ne.

Povej, kaj te muči

