352/365 – Kumarica

18.1.2014 - Kumarica
Sony NEX-6, Minolta AF 35-105mm/3.5-4.5 pri 105mm/5.6, 1/60s, ISO200

Vedno slabše ratujejo fotke iz tele serije z belim ozadjem. Saj sem vedel, da kakšnega presežka ne bo, že ko sem odpiral kozarec, ampak da bo tako grozno, si pa spet nisem mislil. Ampak saj je prav tako, lepše fotke si kumarice niti ne zaslužjo. Grozna zadeva. No, v francoski solati sicer res morajo biti in tudi v kakem sendviču jih še toleriram, ampak kako jih lahko nekateri ljudje (po mojih izkušnjah predvsem ženske) hrustajo kot bonbone, mi pa nikoli ne bo jasno. Danijela jih jé zraven vsega, na faksu pa sem imel eno cimro, ki jih je lahko cel kozarec pojedla kar tako med gledanjem televizije. Bljak in fuj.

One thought on “352/365 – Kumarica

  1. 😆 hrustajo kot bonbone. Ja, jest jih tud ne maram preveč. Sem pa tja kakšna zarvn nečesa živalskega in to je to.

Povej, kaj te muči

