351/365 in Grmada 4/52

17.1.2014 - Grmada 4/52
Sony NEX-6, Sigma 30mm/2.8 pri f/4, 1/30s, ISO100

Tokrat sem šel pol ure prej, ker je včeraj Zarja nekaj kašljala, pa je danes Danijela ostala z njo doma in mi posledično ni bilo treba kuhat kosila. Ker sem imel več časa, sem šel bolj počasi. Gor sem prišel v 41 minutah. Vreme je bilo malo lepše (manj pihalo), ampak vseeno dokaj svinjsko hladno. In predvsem blatno. Ampak to ne ustavi manijakov na DH kolesih, da se ne bi spuščali po najbolj nemogoče strmi in blatni trasi, kar jih lahko najdeš na tem hribu. Enega sem srečal tik pod vrhom, v polni bojni opremi je pičil dol med vinograde. Še celo kamerco je imel na čeladi. Bi bilo zanimivo videt posnetek.

Današnja fotka je identična tisti od nedelje, razen čas dneva in vreme je drugačno. To je pogled na Krško/Videm/Staro vas/Leskovec čisto z vrha. Se mi zdi, da bo še veliko podobnih. Ker po poti se mi večinoma ne da ustavljati in iskati nekih novih motivov, nazaj grede tudi ne, na vrhu pa niti ni kakih hudih kreativnih možnosti. Najlažje je škljocnit v daljavo v eno, drugo ali tretjo smer.

Povej, kaj te muči

