337/365 – Telefon

3.1.2014 - Telefon
Sony NEX-6, Sigma 30mm/2.8 pri f/8, 29s, ISO100

Bi si človek mislil, da bi lahko bil glede na faks, službo in hobije kaj bolj navdušen nad moderno tehnologijo, ampak ne, ravno obratno. Vsaj, kar se telefonov tiče. Prvega sem se otepal, dokler je bilo mogoče. Šele potem, ko je že vsako tele že leta in leta čvekalo in esemesalo, sem nabavil prvega. Mislim, da je bilo že globoko v novem tisočletju.

Tale na današnji fotki je bil drugi v vrsti, tam nekje štiri ali pet let po prvem. Kasneje sem imel enega še malo bolj moderno zgledajočega (ampak še vedno ni bil pameten) in to je to, kar se zgodovine mojih telefonov tiče. No, tistega tretjega mi je fotr nekako uspel zaliti z jupolom in od takrat naprej ni bil več isti. Kako leto ali dve je še delal, potem je pa dokončno crknil. Nehal je delati mikrofon, vse ostalo je bilo še dobro. Ha, to je cela štorija, kako ugotoviš, da ti je crknil mikrofon na telefonu. Treba je par dni in več kot par malenkost smešnih klicev.

No, ko je bila številka tri kaput, je bila izbira logična: številka dve gre znova v pogon. Tako je, ničesar ne mečemo stran, vsaka stvar pride čez sedem let prav. Telefon je praktično neuporaben za karkoli razen osnovne funkcije, sklumpan je, da se komaj še drži skupaj in tako zguljen, da se ne vidi več niti ime modela. Ampak dela pa še vedno! In baterija drži en teden, plus minus.

Se mi pa zdi, da bo vseeno treba kmalu kaj bolj pametnega nabavit. Ampak prenašanje cegla naokrog, tapkanje po glaževini in nonstop trepetanje za zdravje baterije me nič ne navdajajo z navdušenjem.

Povej, kaj te muči

