334/365 – Novo leto

31.12.2013 - Novo leto
Sony NEX-6, Minolta MD Rokkor 50mm/1.4 pri f/5.6, 5s, ISO100

Novo leto pričakam vsakič enako. Nekakšno tradicijo sem si omislil in se je vsako leto bolj ali manj držim, vsaj probam. Zadeva poteka po približno naslednjem receptu. Pozno popoldne večerja (ene tri vrste mesa, francoska, take stvari), potem malo druženja s televizijo in ostalimi družinskimi člani, opolnoči deci mehurčkov, sledi moj najljubši film (vsako leto isti) in ko je filma konec, zaključim z nočnim pohodom na Lisco, kjer si pogledam prvi sončni vzhod v letu (odvisno od vremena) in po hitrem postopku odpičim domov. Ne vem, meni se zdi čisto normalno. 😛

No, letos se mi je vse skupaj malo podrlo. Vsaj nazdravil za spremembo nisem sam (Danijela je le potrpela do polnoči kljub 39 stopinjam vročine), ampak me je potem ko sem se več kot dve uri matral z dnevno fotko (izjemoma narejena po polnoči, ampak dokler ne greš spat itak še ni jutri), že na začetku filma začelo zmanjkovat (emšo seveda) in glede na to, da pohod tako ali tako odpade (bolana familija), sem kar lepo predčasno zaključil. Jebiga, pa drugič. Film pogledam v miru ob prvi priliki, na Lisco mi bo pa menda tudi kmalu ratalo.

2 thoughts on “334/365 – Novo leto

Povej, kaj te muči

