317/365 – Megla na Grmadi

14.12.2013 - Megla na Grmadi
Sony NEX-6, Exakta MC 24mm/2.8 pri f/4, 1/25s, ISO800

Ko pomislim nazaj, tole v ni bila ravno dobra ideja. Včeraj popoldne smo bili potem pri Alešu, imel je zaključek leta za našo službo, megla je obvisela cel dan, cel večer in verjetno še celo noč. Nisem se počutil v redu. Pojedel sem minimalno, spil skoraj nič, ampak občutek je bil, kot bi imel kamne v želodcu.

Zjutraj sem se zbudil z enakim občutkom. S kamni v želodcu in trebuhom napihnjenim kot žaba. Sem rekel, da samo žrem in sedim na riti, zato pa je tako. V celem letu nisem bili niti enkrat v hribih (razen takrat, ko sem se z biciklom peljal na Roglo), bicikliral malo, tekel nič. Še na Grmadi sem bil samo dvakrat, mogoče trikrat.

Pa sem rekel, da grem kar zdaj takoj, še isto minuto. Ura je bila šest, zunaj še črno črna tema, ampak ko pridem gor, bo že svetlo in z malo sreče bom meglo gledal od zgoraj navzdol. No ja, ne glih. Kake tričetrt ure kasneje sem stal gor pod antenami, pa je bila megla enako gosta kot spodaj. Če ne bi bilo anten in prešvicanega hrbta, bi bilo vse isto, kot če bi se sprehodil do kant za smeti za blokom in nazaj. Grmada pač ni dovolj velika. Še petsto metrov je ni, tristopetdeset nad dolino. Premalo.

(Pa očitno jutranji sprehodi v soboto zjutraj niso fajn, ker familja ostane lačna, ampak to je že druga zgodba.)

Na račun kamnov in žabjega vampa mi do kosila ni pasalo nič jest, pa še takrat sem se prisilil. Potem je bilo pa samo še slabše. Očitno sem fasal nek virus ali kako podobno zalego, ker je zraven vsega prišla še vročina, osemintrideset in pol v maksimumu. Ko imaš trebušni virus, so pa možne samo tri opcije. Ali pride ven na sprednjem koncu ali na zadnjem ali pa na obeh. Sem imel srečo in sem zadel opcijo B. Vsaj zaenkrat tako kaže.

Aja, Zarja pa je bila pred parimi dnevi že skoraj v redu, zdaj gre pa spet na slabše. Kašlja, da je grozno in pomalem dobiva vročino. Ampak vsaj tega, kar imam jaz, zgleda ni pobrala.

2 thoughts on “317/365 – Megla na Grmadi

Povej, kaj te muči

