Mono

Od včeraj je Zarja doma. Diagnoza: infekcijska mononukleoza. Zdravljenja ni, priporoča se počitek, čim dlje naj bo doma. Če ne bo drugače, ne gre v vrtec do drugega leta.

Je pa to menda precej pogosta bolezen, največkrat ljudje sploh ne vejo, da jo imajo, sploh pri otrocih, ker zgleda podobno kot kaka manj huda gripa. Par dni vročine, malo boleče grlo in splošna utrujenost in bolečine po vsem telesu. To lahko menda potem traja še mesece in mesece, da se popolnoma popravi. Virus pa ostane vse življenje in potem se lahko bolezen še večkrat ponovi.

Imam občutek, da imam jaz isto zadevo, sem jo staknil pred približno dvema letoma. Čeprav mi takrat niso tega diagnosticirali, ampak naj bi imel nekakšno atipično pljučnico. Mononukleozo v večini primerov povzroča EBV (Epstein-Barr virus), v ostalih pa CMV (citomegalovirus). Jaz sem imel takrat akutno okužbo z obema hkrati (pa še z dvema drugima). In simptomi se ujemajo. Boleče grlo in par dni visoke vročine, povečane bezgavke, potem pa švohnost in utrujenost, ki traja in traja in traja. Mesece.

V zadnjih dveh letih se mi taki simptomi pojavljajo v rednih intervalih. Še celo ta moment, ko to pišem, imam recimo nekaj čez 37 vročine, zmatran sem pa itak nonstop že par mesecev!

Ampak jaz sem vsaj brez tega lepo živel trideset let, Zarja je pa dobila že pri treh. Upam, da se vsaj pri njej stanje popravi in se ne vrne več in se ne bo ponavljalo, tako kot se pri meni. Ni lepo otroštvo, če si kar naprej nekaj bolan.

Povej, kaj te muči

