Štirje sprehodi

Da sem do konca poslikal tale film, sem rabil štiri izhode (nekaj tednov), potem kaka dva tedna, da sem ga razvil, še enega ali dva, da sem ga poskeniral in končno par mesecev, da sem se spravil tole napisat. Ja, tako dolgo lahko to traja. Medtem pa že skoraj toliko časa čaka še en film samo na skeniranje.

V glavnem stvar je bila v tem, da se mi je ponudila priložnost za fino menjavo. Za tistega zelenega Zorkija, ki je bil sicer čisto kulski, ampak nikakor ni hotel zanesljivo in točno ostrit, in še nekaj drobiža sem dobil jako lepega Carl Zeiss Flektogona 35mm/2.4. Črnega, MC in v svojem lastnem usnjenem kuferčku. Super je, enkrat ga moram poslikat.

Problem je bil samo ta, da je bila prva grupa malenkost decentrirana. Mislil sem, da je mogoče problem v adapterju, pa sem sprobal še na filmu. Izkazalo se je dvoje. Da se na filmu itak skoraj nič ne pozna, tudi če je kaj narobe in drugič, da je prednjo lečo centrirat čisto enostavno.

V glavnem, fotke zgledajo pa takole:

Sprehod številka ena:

Sprehod številka dve:

Sprehod številka tri:

Sprehod številka štiri:

Slikal sem z aparatom Chinon CX na film Agfa APX 100, razvijal v Adonalu 1+100 eno uro brez obračanja.

Povej, kaj te muči

