Par kvadratov z obale

Vsako leto je isto. Sanjam, kako bom vsako jutro vstal še pred zoro, šel na sprehod ob obali, naredil par svetovnih fotk in se vrnil še preden se preostali del familije zbudi. Resnica je vedno čisto drugačna. Nikoli se mi ne da zgodaj vstat, vedno spim vsaj do osmih, ko se po kakšnem tednu pa vseeno spravim k stvari, pa vseeno zamudim pravo uro in nazaj prinesem tako švoh fotke, da bi jih najraje zabrisal v smeti.

Letos ni bilo nič drugače, kvečjemu slabše. S sabo sem imel srednjeformatnega Araxa in par rolc Acros 100 filma. Črnobela zadeva je to. Pofotkat mi je ratalo vsega skupaj eno rolco, pa še to sem zamudil pravo svetlobo. Iz nekega razloga sem gor spravil samo enajst posnetkov namesto dvanajstih, od tega sta samo dva, mogoče trije kolikor toliko v redu. Enega sem zašuštral še pri digitalizaciji, pa se mi ne da ponavljat postopka, par jih je pa totalno zanič (moja napaka), ostali so spodaj. Poleg tega mi je še Flektogon 50/4 padel na beton. Na srečo mu ni hujšega, tank je pač tank.

Razvijal sem v Rodinalu 1+100 eno uro, par obratov po tridesetih minutah.

Tolažim se enako kot vsako leto do sedaj: drugo leto bo bolje.

Povej, kaj te muči

