Tura št. 21: Na Bohor

Za to poročilo sem dolgo razmišljal, če bi ga sploh napisal ali bi raje šel turo še enkrat odpeljat. Ker je bilo grozno. Mislim ne, v bistvu je bilo čisto fajn, ampak vreme je bilo grozno. Močno sonce, nebo brez oblačka in visoka vlaga. Najslabša možna svetloba, tako da imam spet same grde fotke. Ampak ne grem še enkrat, vsaj ne v doglednem času ne, tako da bo moralo biti to, kar imam, tudi dobro.

Tole sem peljal že pred več kot enim mesecem, v začetku avgusta, ko je bila vročina na vrhuncu. Načrt je bil, da grem zgodaj zjutraj in pridem pred enajsto ali tam nekje domov. Tisto uro ali dve nabijanja sonca bom že zdržal, itak bo šlo na koncu samo še navzdol. Načrt je imel dve pomanjkljivosti. Prvič, jaz nikoli ne štartam zgodaj. In drugič, ne morem si pomagat, da ne bi za vsako figo ustavil in vlekel ven fotoaparata. Na koncu se iskaže, da za tri ali štiri ure neto vožnje rabim vsaj sedem ali osem ur.

Če se prav spomnim, sem odrinil okoli devetih in prišel domov od petih popoldne, sredi najhujše pripeke. Kako je prišlo do tega, pod fotografijami:

Na koncu mi je ostalo samo še tistih slabih 10km do doma. Tura je dolga 35km in ima okoli 950 višinskih metrov, jaz sem vsega skupaj naredil še kakih 15km in 100vm več od doma do Senovega in nazaj. Skoraj 8 ur sem porabil vključujoč vse postanke in kosilo za ne kaj dosti več kot 50km. To pa definitivno mora biti rekord! 😛 Še zemljevid:

map
Tura št. 21: Na Bohor

 

Povej, kaj te muči

